Urbanflow kisaa Vuoden huipuista 2011

Artikkelikuva: Urbanflow kisaa Vuoden huipuista 2011

Urbanflow-konsepti on valittu mukaan Vuoden huiput -kilpailuun. Konseptissa visioidaan sitä, miten Helsingin digitaaliset kaupunkinäytöt voisivat toimia vuorovaikutteisina kaupunkipintoina ja tiedon jakajina nykyistä laajemmin. Konseptityön tilasivat Nordkappilta Helsingin kaupunki ja Forum Virium Helsinki. 

 
Grafia ry:n järjestämään markkinointiviestinnän ja muotoilun Vuoden Huiput 2011 -kilpailuun lähetettiin määräaikaan mennessä 1080 kilpailutyötä. Shortlistalle karsittiin niistä 192.
 
Sarjoja Vuoden huiput –kilpailussa on kaikkiaan kuusitoista. Urbanflow kisaa niistä kahdessa: palvelumuotoilu ja digitaalinen design.
 
Shortlistan työt valitsi helmikuun alkupuolella kokoontunut 65-henkinen, ylituomari Anu Igonin luotsaama alan ammattilaistuomaristo. Se edustaa laajaa joukkoa luovan alan ammattilaisia mainonnan suunnittelijoista graafisiin suunnittelijoihin, digisuunnittelijoihin, palvelumuotoilijoihin ja luoviin johtajiin.
 
Palkintogaala pidetään 24.5.2012 Espoon Dipolissa. Palkintoja on jaossa yhteensä 63: 13 Kultahuippua ja 50 Hopeahuippua.
 

Urbanflow Helsinki from Nordkapp on Vimeo.

 
Lue lisää:
 
 
 

Lue myös